Dienstenmarketing
Tegenwoordig is de theorie van dienstenmarketing niet meer echt als nieuw te classificeren. Dit komt mede door de groeiende aandacht voor dit thema. Nederlandse dienstverleners manifesteren zich over de gehele wereld als betrouwbare leveranciers van hoogwaardige diensten. Het vakgebied blijft echter niet beperkt tot leveranciers van diensten. Bijna iedere fabrikant van tastbare producten weet inmiddels ook dat dienstverlening in de vorm van after-sales diensten een essentieel onderdeel vormt van het totale product. Immers, dienstverlenen is geen magie, maar komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. In deze tweede druk zijn de bestaande inzichten op het gebied van dienstenmarketing samengevoegd en daar waar nodig geactualiseerd. Daarmee wordt voor iedere geïnteresseerde een overzicht gegeven van wat er allemaal gemoeid is met het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingbeleid in en door
Auteur | | Vries |
Taal | | Nederlands |
Type | | Onbekende bindwijze |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |