Forecasting

Forecasting

Deze MarketingWijzer gaat over de methoden en technieken van forecasting die ondernemingen helpen meer inzicht te krijgen in de toekomst, alsmede de mogelijkheden van beinvloeding van de toekomst door het marketingmanagement. Naast de 'traditionele' kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeksmethoden, worden onder andere de verschillende vormen van senarioanalyse, gaming, reele opties en de nieuwe toepassingen van chaostheorie besproken. Sleutelwoorden zijn: toekomstvoorspellen, onderzoeksmethoden en -technieken, de interne en politieke aspecten van forecasting, management van onzekerheid, risico's en complexiteit.

Auteur |
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Economie & Financiƫn

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780987507136
Boekomslag voor ISBN: 9781484271490
Boekomslag voor ISBN: 9781118669396
Boekomslag voor ISBN: 9789052616797
Boekomslag voor ISBN: 9789083372310
Boekomslag voor ISBN: 9781568812793


Boekn ©