Noodzakelijke kennis

Noodzakelijke kennis

Het uitwisselen van ervaringen en kennis via social media is voor veel mensen al heel vanzelfsprekend - privé én in hun werk. Professionals in organisaties kunnen onderhand heel goed zelf inschatten welke kennis relevant is en welke niet, maar toch blijkt het lang niet eenvoudig daarbij altijd het juiste strategische kompas voor ogen te houden.

Noodzakelijke kennis koppelt kennismanagement nadrukkelijk aan de strategie van de organisatie. Jan Jacob Bos ontwikkelde een 9-indicatoren model dat niet alleen laat zien hoe kenniswerkers efficiënt kunnen omgaan met kennis, maar ook wat er nodig is om met die kennis de strategie van de organisatie succesvol uit te voeren. Het boek geeft managers handvatten om hun professionals daarbij te helpen.


Auteur | Jan Jacob Bos
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789463594745
Boekomslag voor ISBN: 9789401413992
Boekomslag voor ISBN: 9789036616461
Boekomslag voor ISBN: 9789000355914
Boekomslag voor ISBN: 9789043927536
Boekomslag voor ISBN: 9789039619971


Boekn ©