Bla bla bla

Bla bla bla

Bla bla bla 1e druk is een boek van Dan Roam uitgegeven bij Vakmedianet Management B.V.. ISBN 9789013109108

In Dan Roams eerste veelgeprezen boek, The Back of the Napkin, leerde hij lezers hoe ze problemen kunnen oplossen en ideeën verkopen door eenvoudige tekeningen te maken. Nu bewijst hij in Bla Bla Bla dat ‘Vivid Thinking’ zelfs nog effectiever is. Deze techniek combineert ons verbale en visuele brein, zodat we sneller kunnen denken en leren, lesgeven en onze collega’s inspireren, en ideeën op een gehele nieuwe manier kunnen waarderen en uitwisselen. Roam laat zien dat iedereen deze systematische aanpak kan toepassen, van linkerhersenhelfttypes die een hekel hebben aan tekenen tot rechterhelfters die een hekel hebben aan schrijven. Dit is niet gewoon een boek over het verbeteren van communicatie, presentatie en ideevorming; het helpt je bla-bla-bla voorgoed uit je leven te bannen.
Dan Roam adviseerde cliënten zoals Microsoft, Google, Wal-Mart, Boeing, Lucasfilm, The Gap, the US Navy en het communicatiebureau van het Witte Huis. Zijn analyse van de gezondheidszorg werd BusinessWeek’s Beste presentatie van 2009 genoemd.

Auteur | Dan Roam
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789013114546
Boekomslag voor ISBN: 9789492790064
Boekomslag voor ISBN: 9789814382052
Boekomslag voor ISBN: 9781591842699
Boekomslag voor ISBN: 9789462760165
Boekomslag voor ISBN: 9789013116175


Boekn ©