Klik
De rode draad van dit boek is hoe je als communicatieadviseur de klik met anderen maakt. Communicatieprofessionals hebben een mensgericht beroep. Daarnaast roepen ze - alleen al door het woord 'communicatie' in de naam van hun beroep - verwachtingen op over hun persoonlijke kwaliteiten in de communicatie met anderen. De interpersoonlijke communicatie met opdrachtgevers, collega's en bazen is in dit vak minstens zo belangrijk als het werk zelf.
De onderwerpen die in dit boek zijn uitgewerkt, zijn de eigen thema's van de auteurs. Het zijn de thema's waarvan zij de ervaring hebben dat ze ertoe doen in het functioneren als communicatieprofessional. Het gaat om waarnemen en interpreteren, het nut van ergernis, contact maken, inzicht in jezelf, luisteren, verantwoordelijkheid en het waarderen van verschillen.
De onderwerpen die in dit boek zijn uitgewerkt, zijn de eigen thema's van de auteurs. Het zijn de thema's waarvan zij de ervaring hebben dat ze ertoe doen in het functioneren als communicatieprofessional. Het gaat om waarnemen en interpreteren, het nut van ergernis, contact maken, inzicht in jezelf, luisteren, verantwoordelijkheid en het waarderen van verschillen.
Auteur | | E. Eijkhout |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |