Handboek Direct Marketing 2.0

Handboek Direct Marketing 2.0

Het Handboek Direct Marketing 2.0 is het standaardwerk voor de nieuwe marketingperiode die is aangebroken sinds de introductie van het web.

Dit handboek beschrijft in detail hoe commerciƫle processen op het vlak van marketing, verkoop en services via diverse media worden uitgevoerd. Het analyseert per media de interessantste kenmerken en geeft aan hoe die diverse media het beste kunnen worden ingezet.
Daarnaast wordt o.a. de kracht van data-analyse en het vormgeven van een succesvolle organisatie uitgebreid behandeld.

Dit handboek omvat het volledige direct marketingproces, vanaf de strategische keuzes tot en met de praktische realisatie. Compleet met zes cases.


Auteur | P. Postma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781416548393
Boekomslag voor ISBN: 9781741047028
Boekomslag voor ISBN: 9789025832476
Boekomslag voor ISBN: 9789070576981
Boekomslag voor ISBN: 9789049999667
Boekomslag voor ISBN: 9789078217053


Boekn ©