Handboek Secretaresse Assistent
De ''Secretaresse Assistent'' helpt je bij het efficiënt opzetten van je secretariaat. Het bevat checklisten, modellen en tools op het gebied van correspondentie, archiveren, computer, vergaderen, notuleren en persoonlijke ontwikkeling.
Het Handboek geeft antwoord op vragen als: Hoe zet ik het secretariaat op, wat mag ik niet vergeten?
Het boek bestaat uit 9 delen:
Deel 1: Organiseren en samenleving
Deel 2: Administreren (met een gedeelte Nederlandse wetgeving)
Deel 3: Archiveren en post verwerken
Deel 4: Communiceren
Deel 5: Faciliteren (met een gedeelte Nederlandse wetgeving)
Deel 6: Vergaderingen voorbereiden en notuleren
Deel 7: Organiseren
Deel 8: Zakelijk schrijven
Deel 9: Coördineren secretariaat
Een zeer informatief en alles omvattend boek. Kortom, uw ideale assistent om uw secretariaat te optimaliseren.
Auteur | | |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |