Communicatie Dossier 24 -   Storytelling

Communicatie Dossier 24 - Storytelling

Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het vertellen van verhalen steeds belangrijker wordt als sturingsinstrument in organisaties.

Stel uzelf de volgende vraag: "Gebruik ik droge feiten en cijfers om mensen achter een nieuwe reorganisatie te krijgen? Of vertel ik een verhaal, een metafoor, waaruit iedereen de moraal en het nut van de verandering kan halen?"

Auteur | G. Rijnja
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047009160
Boekomslag voor ISBN: 9789045350066
Boekomslag voor ISBN: 9789045352299
Boekomslag voor ISBN: 9780802411334
Boekomslag voor ISBN: 9789047017462


Boekn ©