MarketingWatch - Event Driven Marketing
De focus van bedrijven komt meer en meer op de klant te liggen. Event Driven Marketing is hierbij de 'ultimate marketing machine'. Klanten maken, klanten houden.
Dit boek is de eerste gespecialiseerde en omvangrijke publicatie over het onderwerp Event Driven Marketing (EDM). EDM is het logisch vervolg op de mix van direct- en database-marketing met CRM. EDM is sterk klantgericht en maakt gebruik van de nieuwe media als Internet, technologie op het gebied van databases en procesmanagement software. EDM is vooral ook resultaatgericht: het biedt de mogelijkheid om het juiste aanbod op het juiste tijdstip bij de juiste, individuele klant te krijgen.
Bekijk de website van dit boek op www.eventdrivenmarketing.nl
Dit boek is de eerste gespecialiseerde en omvangrijke publicatie over het onderwerp Event Driven Marketing (EDM). EDM is het logisch vervolg op de mix van direct- en database-marketing met CRM. EDM is sterk klantgericht en maakt gebruik van de nieuwe media als Internet, technologie op het gebied van databases en procesmanagement software. EDM is vooral ook resultaatgericht: het biedt de mogelijkheid om het juiste aanbod op het juiste tijdstip bij de juiste, individuele klant te krijgen.
Bekijk de website van dit boek op www.eventdrivenmarketing.nl
Auteur | | E.J. van Bel |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |