InBusiness Commercieel Marketingplanning

InBusiness Commercieel Marketingplanning

Dit boek is onderdeel van InBusiness, een modulaire methode voor mbo Economie. Een breed aanbod van leereenheden dekt alle onderwerpen voor de commerciële en financiële opleidingen. In de serie InBusiness Commercieel worden leereenheden aangeboden voor dekking van de kwalificatiedossiers Commercie en Marketing, communicatie en evenementen, niveau 3 en 4.Bewezen didactiekDe methode InBusiness is ontwikkeld door ervaren auteurs, die in de leereenheden een duidelijke verbinding leggen tussen theorie en praktijk. De didactische opbouw van elke leereenheid is gebaseerd op het bewezen effectieve zes-leerfasen model:Introductie,Theorie, Verwerking, Toepassing, Evaluatie/zelftoets, Toetsing.De methode is compleet en van hoge kwaliteit. InBusiness is samen met docenten ontwikkeld, inhoudelijk sterk, prettig leesbaar, visueel aantrekkelijk en voldoet aan de eisen van de kwalificatiedossiers en aan de exameneisen van ESS en SPL.

Auteur | Thieme Meulenhoff
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789006315141
Boekomslag voor ISBN: 9789006668360
Boekomslag voor ISBN: 9789006315134
Boekomslag voor ISBN: 9789006314953
Boekomslag voor ISBN: 9789082971125
Boekomslag voor ISBN: 9789462450301


Boekn ©