Basisboek digital analytics

Basisboek digital analytics

- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet; - behandelt alle facetten van analytics; - aandacht voor online én offline marketing. Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken. Deze data zijn enorm waardevol. Maar hoe vertaal je die enorme hoeveelheid data naar bruikbare inzichten? De eerste editie van Basisboek digital analytics reikt studenten en professionals de kennis en vaardigheden aan om data naar zinvolle kennis te vertalen en de marketinginspanningen te verbeteren. De brede oriëntatie maakt dit boek uniek: alle facetten van analytics komen aan bod, van de 'why' van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het bevat actuele wetenschappelijke inzichten en biedt tegelijkertijd praktische handvatten om te communiceren over en met data. Basisboek digital analytics is gericht op communicatie- en marketinggerichte opleidingen in het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer waardevol voor professionals die met digital analytics aan de slag gaan.

Auteur | Danny Oosterveer
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789046906118
Boekomslag voor ISBN: 9789462720633
Boekomslag voor ISBN: 9781526491978
Boekomslag voor ISBN: 9789047015529
Boekomslag voor ISBN: 9789001078485
Boekomslag voor ISBN: 9789023255550


Boekn ©