Strategie en management

Strategie en management

Over dit product

Strategie en managementis geschreven voor gebruik in economische, technische- en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Ook is het zeer geschikt voor opleidingen voor het midden- en hoger management. Aan de orde komen vragen als: wat is strategie? Hoe heeft het vakgebied strategisch management zich ontwikkeld? Wat is de betekenis van de financiƫle kant voor de strategie? En: hoe zorg je voor een groeistrategie en innovatie en wat is de betekenis van Business Model Innovatie daarbij?

Deze tweede editie benadert strategie vanuit een meer dynamische invalshoek. De laatste drie hoofdstukken staan bijvoorbeeld in het teken van de vraag hoe er anders over groei gedacht kan en moet worden en hoe organisaties en verdienmodellen kunnen transformeren naar een status die beter bij de nieuwe tijd aansluit.


Auteur | Hans Veldman
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001504892
Boekomslag voor ISBN: 9789462761452
Boekomslag voor ISBN: 9789056159719
Boekomslag voor ISBN: 9789013106152
Boekomslag voor ISBN: 9789023256762
Boekomslag voor ISBN: 9789055163052


Boekn ©