Inleiding tot de marketing

Inleiding tot de marketing

Marketing

Inleiding tot de marketing.

Bronis Verhage.

4e druk Noordhoff Uitgevers.

Ongeveer 396 pagina's.

Dit boek laat studenten kennismaken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen.

Inleiding tot de marketing gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het belicht bijv. uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management. Het zoek is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt.

In deze vierde druk wordt meer aandacht besteed aan strategieontwikkeling, online marketing, de sociale media en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Verder belicht het nieuwe communicatiemethoden, niet alleen in consumentenmarketing maar ook in business-to-business- en diensten-marketing. Er is ook een hoofdstuk toegevoegd over internationale marketing. Een andere opvallende verandering is de integratie van een aantal inspirerende voorbeelden en mini-cases over de Nederlandse marketingsituatie, die de relatie tonen tussen marketingtheorie en –praktijk.

Inleiding tot de marketing is met name geschikt voor opleidingen waarbij marketing uitmaakt van het curriculum, maar geen kernvak is.


Auteur | Bronis Verhage
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001886868
Boekomslag voor ISBN: 9789001016586
Boekomslag voor ISBN: 9789020733136
Boekomslag voor ISBN: 9789020726039
Boekomslag voor ISBN: 9789046907382
Boekomslag voor ISBN: 9789462363946


Boekn ©