Design management in essentie

Design management in essentie

Dit boek biedt u een heldere en beknopte inleiding in designmanagement. In deze vierde druk hebben de auteurs alle ballast overboord gegooid en werken zij gericht aan het doel van het boek: het kunnen analyseren, managen en bewaken van de huisstijl en de visuele identiteit.
Daarbij richten zij zich op het designmanagement van merken en organisaties.

Het is een zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van designmanagement. Het daagt je uit om een iegen visie op design te ontwikkelen en om deze visie in de praktijk vorm te geven. De auteurs zijn erin geslaagd dit boek prettig leesbaar te maken. Het vakgebied designmanagement is al gecompliceerd en divers genoeg. Door de opzet is dit boek prima bruikbaar voor studie en werk. Zeker het hoofdstuk over het ontwikkelen van een visuele identiteit is erg praktisch. In het laatste hoofdstuk staat een opdracht om het geleerde toe te passen. Door het boek heen vind je verfrissende en inspirerende designcrackers.


Auteur | Patrick van Thiel
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001734459
Boekomslag voor ISBN: 9789080760875
Boekomslag voor ISBN: 9789043011723
Boekomslag voor ISBN: 9789001587482
Boekomslag voor ISBN: 9789063694609
Boekomslag voor ISBN: 9789024424870


Boekn ©