Media & Reclame
Media & Reclame 5e druk is een boek uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001776527
Media & reclame geeft een volledig overzicht van de Nederlandse media, Het boek geeft aan hoe, waarom en wanneer deze kunnen worden ingezet als onderdeel van de communicatiestrategie. Media & reclame is het lijfboek van de mediaplanner. De volledigheid, systematische aanpak, heldere structuur en uitgebreide begrippenlijst maken Media & reclame tot een zeer praktisch boek dat zich uitstekend leent voor studenten die zich met dit vakgebied bezighouden.
Steeds meer communicatiecampagnes zijn multimediaal. Een ge ntegreerde benadering van media en reclame is een must. In deze nieuwe druk staat een ge ntegreerde mediaplanning centraal, waarbij vooral nieuwe media aan de orde komen. Er is veel aandacht voor de praktijk van mediaplanning en er wordt uitvoerig ingegaan op campagne-effect-onderzoek. Na een inleiding over mediastrategie en onderzoek passeren de diverse mediumtypen de revue en gaan de auteurs in op de mediastrategie n in campagnes. Het boek sluit af met een aantal voorbeelden en cases over mediaplanning. Media & reclame sluit hiermee uitstekend aan bij de praktijk van vandaag.
Op de ondersteunende website staan naast de uitwerkingen van die cases nog extra cases en actuele informatie over ontwikkelingen in het vakgebied.
Media & reclame geeft een volledig overzicht van de Nederlandse media, Het boek geeft aan hoe, waarom en wanneer deze kunnen worden ingezet als onderdeel van de communicatiestrategie. Media & reclame is het lijfboek van de mediaplanner. De volledigheid, systematische aanpak, heldere structuur en uitgebreide begrippenlijst maken Media & reclame tot een zeer praktisch boek dat zich uitstekend leent voor studenten die zich met dit vakgebied bezighouden.
Steeds meer communicatiecampagnes zijn multimediaal. Een ge ntegreerde benadering van media en reclame is een must. In deze nieuwe druk staat een ge ntegreerde mediaplanning centraal, waarbij vooral nieuwe media aan de orde komen. Er is veel aandacht voor de praktijk van mediaplanning en er wordt uitvoerig ingegaan op campagne-effect-onderzoek. Na een inleiding over mediastrategie en onderzoek passeren de diverse mediumtypen de revue en gaan de auteurs in op de mediastrategie n in campagnes. Het boek sluit af met een aantal voorbeelden en cases over mediaplanning. Media & reclame sluit hiermee uitstekend aan bij de praktijk van vandaag.
Op de ondersteunende website staan naast de uitwerkingen van die cases nog extra cases en actuele informatie over ontwikkelingen in het vakgebied.
Auteur | | Onbekend |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |