Strategische Marketing Planning

Strategische Marketing Planning

Strategische marketingplanning is hét standaardwerk op het gebied van marketingstrategie. Met de Campuz Creditcard bij het boek heb je toegang tot het online boek.

Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.

In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.

Op de bijbehorende website staan o.a.:
- toetsen (toegang alleen los verkrijgbaar)
- opgaven openingscases
- cases
- marketingplan
- figuren uit het boek

Auteur | K.J. Alsem
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001820626
Boekomslag voor ISBN: 9789020730418
Boekomslag voor ISBN: 9789001078546
Boekomslag voor ISBN: 9789020728101
Boekomslag voor ISBN: 9789043036986


Boekn ©