Strategische Marketing Planning
Strategische marketingplanning is hét standaardwerk op het gebied van marketingstrategie. Met de Campuz Creditcard bij het boek heb je toegang tot het online boek.
Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.
In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.
Op de bijbehorende website staan o.a.:
- toetsen (toegang alleen los verkrijgbaar)
- opgaven openingscases
- cases
- marketingplan
- figuren uit het boek
Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.
In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.
Op de bijbehorende website staan o.a.:
- toetsen (toegang alleen los verkrijgbaar)
- opgaven openingscases
- cases
- marketingplan
- figuren uit het boek
Auteur | | K.J. Alsem |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |