Business Marketing Management

Business Marketing Management

Marketing wordt meestal geassocieerd met consumentenproducten. Maar veruit de meeste commerciële transacties vinden plaats op de zakelijke markt en de meeste studenten komen uiteindelijk te werken in een bedrijf dat op de zakelijke markt opereert.
Vandaar dat de interesse voor business marketing sterk toeneemt. Maar business marketing verschilt aanzienlijk van consumentenmarketing. De traditionele marketinginstrumenten zijn op zakelijke markten wel bruikbaar, maar worden vaak heel anders ingezet.
De kern van business marketing is het ontwikkelen en leveren van superieure waarde aan klanten. Succesvolle business marketing betekent dan ook dat u als leverancier bijdraagt aan het succes van uw klant. In 'Business Marketing Management' is het leveren van superieure waarde aan klanten het centrale thema. De auteur laat zien waar klanten waarde aan ontlenen, hoe men dat kan meten en hoe een goede waardepropositie eruitziet. Vervolgens gaat het boek uitgebreid in op het vertalen van de waardepropositie in de bekende marketinginstrumenten. Uiteraard wordt ook aandacht besteed aan organisatie en implementatie. Deze vijfde druk van 'Business Marketing Management' sluit door haar managementbenadering sterk aan de bedrijfspraktijk. In deze vijfde druk zijn de meest recente inzichten uit theorie en praktijk verwerkt.

Auteur | Onbekend
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder



Boekn ©