Competentiemanagement + CD-ROM
Het verwerven van competenties speelt op vrijwel alle hogescholen een cruciale rol in het onderwijs. Aan het eind van zijn studie moet een student beschikken over een set competenties die hij nodig heeft bij de uitoefening van zijn beroep. Het verwerven van deze competenties tijdens de studie is daarom een belangrijk item. Het Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) is een handig hulpmiddel bij het ontwikkelen van de benodigde competenties.
Competentiemanagement geeft antwoord op vragen als: hoe krijg je inzicht in jezelf? Wat kun je al? Wat heb je nog te leren en hoe geef je dat vorm? Hoe kunnen medestudenten daarbij behulpzaam zijn? Competentiemanagement helpt studenten bij het managen van hun eigen competenties, via het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan. Via de POP Toolbox, die op CD bij het boek geleverd wordt, kunnen studenten hun persoonlijke ontwikkeling bijhouden en inzichtelijkmaken voor de docent. Daarnaast biedt de POP Toolbox ruimte voor het bijhouden van cijfers, beoordelingen en kan het de student helpen inzicht te krijgen in hoe hij zijn tijd besteed. Voor gebruikers is er een docentenhandleiding beschikbaar op: www.competentiemanagement.wolters.nl.
Competentiemanagement geeft antwoord op vragen als: hoe krijg je inzicht in jezelf? Wat kun je al? Wat heb je nog te leren en hoe geef je dat vorm? Hoe kunnen medestudenten daarbij behulpzaam zijn? Competentiemanagement helpt studenten bij het managen van hun eigen competenties, via het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan. Via de POP Toolbox, die op CD bij het boek geleverd wordt, kunnen studenten hun persoonlijke ontwikkeling bijhouden en inzichtelijkmaken voor de docent. Daarnaast biedt de POP Toolbox ruimte voor het bijhouden van cijfers, beoordelingen en kan het de student helpen inzicht te krijgen in hoe hij zijn tijd besteed. Voor gebruikers is er een docentenhandleiding beschikbaar op: www.competentiemanagement.wolters.nl.
Auteur | | E.A Grit |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |