Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Zo maak je een marketingcommunicatieplan


Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan voor zowel B2C- als B2B-producten. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

Aan de orde komen de omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstellingen en strategie. Vervolgens komt de communicatiemix aan bod, het creatieve ontwikkelingsproces, de mediakeuze en het budget. Met uitgebreide aandacht voor de vertaalslag van traditionele marketingcommunicatie naar online marketingcommunicatie. Compleet met sprankelende praktijkvoorbeelden van internationale concerns als Coca Cola, Ford en Dove.

Auteur | Daan Dondorp
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001303938
Boekomslag voor ISBN: 9780231180184
Boekomslag voor ISBN: 9789090339221
Boekomslag voor ISBN: 9789073697096
Boekomslag voor ISBN: 9780814433324
Boekomslag voor ISBN: 9789462984608


Boekn ©