Basisboek marketing
De vierde druk van het Basisboek Marketing is een uitgekristalliseerde didactische methode. De tekst, casussen en voorbeelden sluiten aan bij de belevingswereld van jongvolwassenen en bij de relevante opleidingscompetenties. Het boek biedt basisinformatie en geeft richting aan de daarin aan te brengen verdieping. De stof is afgestemd op de vereisten van het hbo-curriculum. De heldere (didactische) structuur en de bij het werkboek ingesloten Hometrainer maken het Basisboek uitermate geschikt voor zelfstudie. De leerstof en de duidelijk verbeterde en geactualiseerde opgaven bieden een perfecte mogelijkheid tot een individuele invulling van het studieprogramma en aansluiting op nieuwe onderwijsvormen.
De student kan zijn kennis en andere noodzakelijke competenties (op verschillende niveaus) zelf toetsen met de casussen en tussenvragen. Ook het opgavenboek waarin een deel van de uitwerkingen zijn opgenomen draagt hiertoe bij. De docentenhandleiding bevat de overige uitwerkingen en maakt onderscheid tussen basis- en verdiepingsstof. Hierin zijn eveneens leerdoelen en leerroutes aangegeven.
De student kan zijn kennis en andere noodzakelijke competenties (op verschillende niveaus) zelf toetsen met de casussen en tussenvragen. Ook het opgavenboek waarin een deel van de uitwerkingen zijn opgenomen draagt hiertoe bij. De docentenhandleiding bevat de overige uitwerkingen en maakt onderscheid tussen basis- en verdiepingsstof. Hierin zijn eveneens leerdoelen en leerroutes aangegeven.
Auteur | | J.J. Boekema |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |