Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
In deze druk wordt kwaliteitszorg niet meer alleen vanuit het logistieke vakgebied benaderd, maar wordt ook gekeken naar de werkprocessen van dienstverlenende organisaties. Het boek is nu geschikt voor technische, bedrijfskundige en sociaal-agogische opleidingen. Veel studenten zullen later advies- of beleidsfuncties gaan vervullen in profit en non-profit organisaties.
Het boek behandelt technieken om kwaliteit in organisaties te analyseren en biedt daarnaast handvatten en oefeningen voor verbetermanagement om IKZ te realiseren. De herziening bevat veel op de praktijk gerichte opdrachten om de student tijdens de opleiding al met de reƫle beroepspraktijk in contact te brengen. De lopende tekst wordt steeds afgewisseld door vragen om de tekst actief te verwerken en nodigt uit tot zelfstudie. De docentenhandleiding biedt de docent suggesties voor behandeling van de stof. Uiteraard bevat het ook de uitwerkingen van de oefeningen.
Het boek behandelt technieken om kwaliteit in organisaties te analyseren en biedt daarnaast handvatten en oefeningen voor verbetermanagement om IKZ te realiseren. De herziening bevat veel op de praktijk gerichte opdrachten om de student tijdens de opleiding al met de reƫle beroepspraktijk in contact te brengen. De lopende tekst wordt steeds afgewisseld door vragen om de tekst actief te verwerken en nodigt uit tot zelfstudie. De docentenhandleiding biedt de docent suggesties voor behandeling van de stof. Uiteraard bevat het ook de uitwerkingen van de oefeningen.
Auteur | | C.G. Bakker |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |