Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement

In deze druk wordt kwaliteitszorg niet meer alleen vanuit het logistieke vakgebied benaderd, maar wordt ook gekeken naar de werkprocessen van dienstverlenende organisaties. Het boek is nu geschikt voor technische, bedrijfskundige en sociaal-agogische opleidingen. Veel studenten zullen later advies- of beleidsfuncties gaan vervullen in profit en non-profit organisaties.
Het boek behandelt technieken om kwaliteit in organisaties te analyseren en biedt daarnaast handvatten en oefeningen voor verbetermanagement om IKZ te realiseren. De herziening bevat veel op de praktijk gerichte opdrachten om de student tijdens de opleiding al met de reƫle beroepspraktijk in contact te brengen. De lopende tekst wordt steeds afgewisseld door vragen om de tekst actief te verwerken en nodigt uit tot zelfstudie. De docentenhandleiding biedt de docent suggesties voor behandeling van de stof. Uiteraard bevat het ook de uitwerkingen van de oefeningen.

Auteur | C.G. Bakker
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001050832
Boekomslag voor ISBN: 9789001293048
Boekomslag voor ISBN: 9789001885748
Boekomslag voor ISBN: 9789001775544
Boekomslag voor ISBN: 9789001834227
Boekomslag voor ISBN: 9789047301073


Boekn ©