Jobmarketing 3.0:

Jobmarketing 3.0:

Vind nieuw werk met het Jobmarketing 3.0 werkboek

De manier waarop je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek verandert waar we bij staan. Hoe zorg je ervoor dat jouw toekomstige werkgever niet om jou heen kan? Hoe compleet en krachtig is jouw cv? Hoe gebruik je video optimaal? Hoe bouw je een netwerk op dat voor je werkt en hoe zorg je ervoor dat je eigen online zichtbaarheid te allen tijde aantrekkelijk en uitnodigend is? Simpel! Je wendt je tot Nederlands grootste autoriteit op het gebied van solliciteren: Aaltje Vincent. Met dit werkboek vol theorie, adviezen – ook via video’s en podcasts – checklists, tips, valkuilen en praktijkvoorbeelden kun je zelfstandig vorm geven aan je eigen loopbaan en de volgende stap zetten. Aaltje neemt je stap-voor-stap mee in praktische invuloefeningen en opdrachten zodat jij het werk vindt dat nu bij je past. Het werkboek wordt daarmee een uniek en persoonlijk document, voor en nu en de rest van je werkleven.

Of je nu direct of later je ideale baan voorbij ziet komen, jij bent op elk moment voorbereid. Klaar voor de start? Aan de slag!

'Jobmarketing 3.0: Werkboek doet wat het zegt, het is dé handleiding om direct praktisch aan de slag te gaan met jouw zoektocht naar ander werk. De opdrachten en tips geven je een uitstekend handvat om je nieuwe toekomst snel in beeld te krijgen!' – Jolet Uilenberg, Loopbaancoach 'Gewoon een baan'


Auteur | Aaltje Vincent
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789000358915
Boekomslag voor ISBN: 9789000358922
Boekomslag voor ISBN: 9789000385287
Boekomslag voor ISBN: 9789024449705
Boekomslag voor ISBN: 9789000335329
Boekomslag voor ISBN: 9789000377725


Boekn ©