Straatjutten
99% van de mensen mist 99% van de kansen en ideeën die zich dagelijks aan hen voordoen. Dat komt omdat ze niet om zich heen kijken; ze lopen in gedachten verzonken op hun doel af en missen de bijzondere dingen om hen heen. Stel je eens voor dat je een speciale bril zou hebben. Als je hem opzet, zie je altijd en overal kansen en ideeën. Straatjutten is die bril. En dit boek is de gebruiksaanwijzing.
Straatjutten leert je om anders te kijken en nieuwe inzichten te vertalen naar je eigen organisatie. Creatieve oplossingen en nieuwe, innovatieve ideeën liggen letterlijk op straat. Richt je niet alleen op concurrenten maar zoek ook eens naar nieuwe ideeën en oplossingen door je blik op andere branches te richten.
Straatjutten bleek al een succesformule voor marketing, communicatie en innovatie, maar de techniek is geschikt voor iedereen. Van receptionist tot directeur, van marketeer tot accountmanager. Want iedereen heeft weleens ideeën nodig.
Straatjutten leert je om anders te kijken en nieuwe inzichten te vertalen naar je eigen organisatie. Creatieve oplossingen en nieuwe, innovatieve ideeën liggen letterlijk op straat. Richt je niet alleen op concurrenten maar zoek ook eens naar nieuwe ideeën en oplossingen door je blik op andere branches te richten.
Straatjutten bleek al een succesformule voor marketing, communicatie en innovatie, maar de techniek is geschikt voor iedereen. Van receptionist tot directeur, van marketeer tot accountmanager. Want iedereen heeft weleens ideeën nodig.
Auteur | | Richard Stomp |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |