Buzz

Buzz

Waarom wordt over sommige producten meer gepraat dan over andere? Hoe creëer je een oorverdovende buzz? En waarom gaan sommige YouTube-video's razendsnel de wereld over? Professor Jonah Berger analyseert in BUZZ de sociale hypes en bestudeert hoe producten, ideeën en gedrag schijnbaar vanuit het niets aanslaan en door iedereen overgenomen worden. Hij onderzoekt hoe individuele beslissingen en sociale dynamiek (oftewel: sociale invloed) trends en groepsgedrag genereren. Jonah Berger onthult het geheim van bepaalde producten die meer mond-tot-mondreclame krijgen dan anderen en waarom bepaalde sites of filmpjes online 'viral gaan'.

Auteur | Jonah Berger
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781451686586
Boekomslag voor ISBN: 9781476759739
Boekomslag voor ISBN: 9781471111709
Boekomslag voor ISBN: 9781451686593
Boekomslag voor ISBN: 9780063204935
Boekomslag voor ISBN: 9781451686579


Boekn ©