Hegarty over reclame

Hegarty over reclame

John Hegarty, een van de spraakmakendste creative directors in de reclamewereld, vertelt in Hegarty over reclame wat een idee nu een goed idee maakt, hoe je een succesvol merk kan creëren, wat de kunst van het pitchen van een idee is en waarom reclamebureaus ook in het tijdperk van nieuwe media onmisbaar blijven. Hegarty over reclame zit vol met anekdotes en massa's boeiende en geestige adviezen, en het zal iedereen aanspreken in het creatieve spectrum: van degenen die in de reclame willen werken tot topmanagers die de kracht en waarde kennen van het verkopen van ideeën.

Auteur | John Hegarty
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789493198142
Boekomslag voor ISBN: 9789023259787
Boekomslag voor ISBN: 9789401412483
Boekomslag voor ISBN: 9789078263067
Boekomslag voor ISBN: 9780500515563
Boekomslag voor ISBN: 9789022337899


Boekn ©