Het marketingplan in 4 stappen

Het marketingplan in 4 stappen

Wat is een marketingplan en hoe werkt het? Wie heeft het echt nodig en hoe kan het een professional of bedrijf helpen om een voorsprong op de concurrentie te krijgen? Hoe kan het een verschil maken bij de ontwikkeling van een bedrijf?

In deze gids vindt u eenvoudige, duidelijke en uitgebreide uitleg over hoe u een marketingplan goed kunt opstellen en wat de best practices zijn die vandaag de dag beschikbaar zijn om deze taak uitstekend uit te voeren. Het boek neemt de lezer bij de hand en begeleidt hem door vier stapsgewijze stappen, die de kernpunten van het onderwerp belichten:

- wat een marketingplan is en hoe het werkt;
- hoe een effectief marketingplan te schrijven;
- hoe een succesvol marketingplan te structureren;
- wat zijn de beste praktijken, de meest voorkomende fouten en de meest effectieve hulpmiddelen voor het meten van de resultaten.

Het bouwen van een succesvol marketingplan kan voor iedereen toegankelijk worden, maar alleen als je weet hoe. Stop met het verspillen van tijd achter duizenden pagina's theoretische handleidingen en ontdek wat echt belangrijk is met eenvoudig, stimulerend en direct lezen.


Auteur | Stefano Calicchio
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9798201431242
Boekomslag voor ISBN: 9789043041669
Boekomslag voor ISBN: 9788835881032
Boekomslag voor ISBN: 9798201526337
Boekomslag voor ISBN: 9789001303938
Boekomslag voor ISBN: 9789083273068


Boekn ©