E-mailing en nieuwsbrieven

E-mailing en nieuwsbrieven

Voor een bedrijf zijn e-mail en nieuwsbrieven essentiële direct-marketinginstrumenten. Via e-mail gebruiken merken deze direct mail tools met verve om berichten naar een bepaald doel te sturen. Deze twee aantrekkelijke, goedkope en doeltreffende oplossingen bieden het voordeel dat ze snel resultaat opleveren. Maar let op, beide vereisen ten eerste het vermogen om te bepalen welke het meest geschikt is voor de doelstelling van het bedrijf en ten tweede het vermogen om krachtige inhoud te creëren en een betrouwbare oplossing te implementeren om deze aan een specifiek doel te leveren. Leer hoe u met dit boek de verkoop en reputatie van uw bedrijf kunt stimuleren.


Auteur | Magalie Damel
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9782509032980
Boekomslag voor ISBN: 9789464374117
Boekomslag voor ISBN: 9789048625000
Boekomslag voor ISBN: 9789492528964
Boekomslag voor ISBN: 9789492196040
Boekomslag voor ISBN: 9789076051260


Boekn ©