Gastvrij in Hotel, Cafe En Restaurant

Gastvrij in Hotel, Cafe En Restaurant

Wat aanleg, instelling en persoonlijke aanleg betreft, stelt elk handwerk onafwendbaar zijn eisen, ook die van het dienstverlenende beroep. Ook de 'gast' komt uitgebreid aan bod. Personeel en management in het horecabedrijf kan daarom veel goed maken, maar ook veel bederven. Daarom wordt in het boekje 'Gastvrij in hotel, cafe en restaurant' nader ingegaan op deze vorm van gastvrijheid en hoe men daarmee dient om te gaan.

Auteur | Peter Joh. M. Zuidweg
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789082754612
Boekomslag voor ISBN: 9789024428809
Boekomslag voor ISBN: 9789491773297
Boekomslag voor ISBN: 9789058755636
Boekomslag voor ISBN: 9789083150000
Boekomslag voor ISBN: 9789492723413


Boekn ©